Ice Fever MMXII aj so zvolenskou účasťou
Marketingový manažér HKM Miroslav Brumerčík vyrazil zo Zvolena v piatok dopoludnia a večer už v Pule sledoval stretnutie domáceho Medveščaku proti slovinskej Ljubljane. „Zápas sa mal v Pula aréne začať o 21. hodine. Ľadová plocha bola prikrytá a proti topeniu ochránená materiálom, z ktorého sa vyrábajú skafandre pre kozmonautov. Pokazilo sa však chladenie, čo napriek všetkým opatreniam posunulo plánovaný začiatok zápasu asi o dve hodiny a ihrisko bolo na hranici regulárnosti,“ priblížil bývalý obranca HKM a B. Bystrice s hráčskymi skúsenosťami aj z Česka, Švédska a Chorvátska. Práve v záhrebskom Medveščaku strávil Brumerčík podstatné obdobie svojej hráčskej kariéry, za čo sa mu dostalo pozvania na sobotňajší súboj veteránov KHL Medveščak proti ruskému výberu Gazpromexport, v drese ktorého nastúpili známe mená ako brankár Miškin, či držiteľ Stanley Cupu Vladimír Kamenskij. „Stretnutia Medveščaku v antickom amfiteátri sledovalo vždy sedem tisíc divákov. Prial by som si, aby sa aj vo Zvolene zdvihla priemerná návštevnosť. Je to samozrejme dlhodobejšia záležitosť, ale krok po kroku by sme sa chceli dopracovať v číslu medzi dvomi až tromi tisíckami divákov v hľadisku na zápas. Už v nedeľu na prvom domácom stretnutí sezóny máme pre divákov nachystané nejaké nové video projekcie s hráčmi na kocke i nástup hokejistov so svetelnými efektmi. Verím, že k spokojnosti fanúšikov prispejú svojim dielom aj zvolenskí hráči. Čakáme od nich hru, na ktorú sa oplatí prísť pozrieť,“ vyjadril svoje presvedčenie manažér marketingu klubu spod Pustého hradu a nakoniec sa ešte raz vrátil k víkendu na Istrii: „Po čase som sa opäť stretol s dobrými známymi. V sobotu sme počas dňa mali čas pri peknom počasí okúpať sa v mori a večer sme nastúpili v aréne gladiátorov na zápas. To sa nepodarí zažiť každému.“
Od 1. septembra pracovalo pod starostlivým dohľadom pamiatkarov vyše 70 stavebných robotníkov na výstavbe klziska v koloseu, ktoré bolo vybudované v rokoch 27 pr. n. l. – 68 nášho letopočtu a je známe aj ako Divic-grad. Na výrobu ľadu museli položiť 2 540 metrov potrubia a napustiť do neho 15 000 litrov špeciálnej chladiacej tekutiny. Kapacita hľadiska bola upravená na 7 022 divákov a vstupenky boli v cene od 25 do 82 eur. Napriek tomu, že zápasy vysielali naživo chorvátska, slovinská i rakúska televízia, vzhľadom na jedinečnú atmosféru boli zápasy vypredané. Celkový rozpočet dosiahol 500 000 eur, no pri zohľadnení miesta konania a veľkosti akcie, sa považuje za primeraný, až veľmi striedmy.
http://www.youtube.com/watch?v=3y7lwTUA3j0
Foto: www.medvescak.com