Tipsport liga chce vystupovať zapamätateľne, identifikovateľne a pekne
S novou identitou je pripravený štart najvyššej domácej hokejovej súťaže. Minimálne po dobu piatich rokoch ponesie opätovne komerčný názov Tipsport liga a hoci formát súťaže dramatickým zmenami neprešiel, vizuály sa budú nápadne líšiť. Hokejový zväz sa zároveň teší zo zabezpečenia historicky najvyššieho obnosu finančných prostriedkov z komerčných zdrojov, čo by malo pomôcť klubom aj kvalite samotnej súťaže. Cieľom je zároveň priniesť médiám i fanúšikom kvalitnejší štatistický servis a určitými vylepšeniami má prejsť aj "hravá" stránka okolo ligy v podobe tipovačiek, fantasy ligy či celej mobilnej aplikácie.
Za športovú stránku rozhodne stojí za pripomenutie zmena systému zostupu a postupu. Obnovuje sa baráž, ktorá bude mať štyroch účastníkov, rovnako ako v sezóne 2017/18. Miestenku do nej si zabezpečia obaja finalisti Slovenskej hokejovej ligy a svoje pozície proti nim budú obhajovať najslabšie dva celky extraligového zoskupenia. Základná časť bude pozostávať zo 44 kôl, ktoré obohatí tradičných 10 regionálnych kôl v období vianočných sviatkov. Grafici sa pohrali aj s vizuálnou identitou ligy, farebnými motívmi a celá komunikácia ligy na sociálnych sieťach i vo vysielaní by mala byť jasne identifikovateľná a zapamätateľná.