Extraliga ponesie aj v ďalšej sezóne názov Tipsport
Dohodli sa na tom predstavenstvo riadiaceho orgánu extraligy, Pro-Hokej, a.s. v zastupení predsedom predstavenstva Jurajom Bakošom a členom predstavenstva Jaroslavom Lušňákom so zástupcami jednej z najväčších stávkových kancelárií v stredoeurópskom regióne,zastúpeným generalným riaditeľom Jaroslavom Tarabom.
„Pre Tipsport SK, a.s. je dlhodobé partnerstvo s extraligou strategickou investíciou. Je pre nás kľúčovým komunikačným nástrojom na slovenskom trhu a prináša pozitívne výsledky. Od nášho vstupu do extraligy v roku 2011 vzrástla znalosť značky Tipsport až o 40 %,“ vyjadril sa Jaroslav Taraba, riaditeľ stávkovej kancelárie Tipsport SK, a.s. a doplnil, že posledná sezóna ukázala, že extraliga ide správnym smerom – skúsení hokejisti, legendy a majstri sveta ako Handzuš, Štrbák, Stümpel, či Kroták v nej ukazujú svoje majstrovstvo a popri nich vyrastajú mladé talenty (Černák, Rosandič, Bondra, Gríger).
Zlatá prilba i korčuľa pokračujú
Fanúšikovské ankety o najkrajší gól mesiaca a sezóny, Zlatá prilba Tipsport extraligy, a o najužitočnejšieho hráča play-off, Zlatá korčuľa Tipsport extraligy, budú pokračovať i v nasledujúcej sezóne. Pro-Hokej a generálny partner extraligy navyše zvažujú ďalšie aktivity, aby do hľadísk a k televíznym obrazovkám pritiahli ešte viac hokejových fanúšikov a aktívne ich zapojili do hokejového diania.