Generálny manažér preplatí vstupenky
Manažment HKM je od začiatku tohto mesiaca pod tlakom skupiny fanúšikov, obviňovaný z pasivity pri riešení následkov obidvoch derby zápasov. K niektorým veciam je už zbytočné sa vracať, pripomeňme však, že HKM Zvolen podal v prvom prípade oficiálny protest tak proti rozhodnutiu disciplinárnej komisie SZĽH, ako aj proti verdiktu Pro-Hokeja v prípade nedohraného zápasu prvého kola. Po jednaniach mimo zeleného stola každá strana pristúpila na kompromisy, 87 sekúnd 1. kola sa dohralo a Zvolen získal oficiálne tri body. V druhom prípade po rozhodnutí vykázať fanúšikov Zvolena zo štadióna v Brezne, generálny manažér HKM ihneď kontaktoval hlavného usporiadateľa, žiadal prehodnotenie verdiktu a odôvodnenie zásahu proti fanúšikom HKM. Rovnako sa ohradil na zasadaní Pro-Hokeja, ktoré sa konalo deň nato. V oboch prípadoch sa Milan Čanky dočkal citácií zo zákona, návštevného poriadku športového podujatia a organizačných noriem, kde sa hovorí o zákaze vhadzovania akýchkoľvek predmetov na ľadovú plochu. Námietky zvolenského klubu sa tak na všetkých úrovniach brali ako neopodstatnené. Napriek uvedenému ale časť fanúšikovskej obce neúčasťou na dvoch ostatných domácich zápasoch prejavuje naďalej svoju nevôľu. Generálny manažér HKM Milan Čanky sa preto v záujme upokojenia situácie a zlepšenia vzťahov medzi klubom a priaznivcami rozhodol odškodniť všetkých, ktorí nemohli duel v Brezne dopozerať do konca. Každému, kto v pracovných dňoch od 8.00 do 15.30 hod. prinesie na sekretariát klubu vstupenku zo zápasu B. Bystrica – Zvolen z 5. 10. 2014, uhradí hodnotu lístka z vlastných prostriedkov.