V McDonalde sa hral hokej
Počas dňa hier dominovalo na parkovisku pred prevádzkou rýchleho občerstvenia improvizované hokejové ihrisko, na ktorom si zmerali sily malí i veľkí. „Áčko“ malo zastúpenie v trojici Marek Šimko, Michal Pichnarčík a Filip Jánošík, mládežnícky tréner a duch marketingu HKM Miroslav Brumerčík priviedol štvrtákov a piatakov, ktorí z hokejovej abecedy už čo-to vedia. K nim sa pridali prizerajúci z radov návštevníkov podujatia, takže záujemcov o hru bolo toľko, že sa muselo striedať, ako v riadnom hokeji. Popri samotnej hre si všetci vyskúšali svoju zručnosť aj v súťažiach, v slalome medzi kužeľmi, či v samostatných nájazdoch sa zapotili aj „áčkari“. Fanúšikovia hokeja aktívne strávili príjemné popoludnie a odniesli si autogramy, či spoločné fotky s hráčmi.
Predajca hamburgerov a šport na prvý pohľad nejdú dokopy, spolupráca McDonald´s a HKM trvá ale už niekoľko rokov. Na fanúšikov zvolenského tímu čakajú aj v novej sezóne po každom domácom zápase po predložení vstupenky zľavy, hokejisti každoročne obsluhujú zákazníkov počas charitatívneho McHappy Day a zúčastňujú sa na akciách, aká sa uskutočnila aj uplynulú sobotu. Dôvody takýchto aktivít zvolenského hokejového klubu priblížil Miroslav Brumerčík: „Prebudenie záujmu detí o šport a propagácia hokeja aj takouto formou padá na úrodnú pôdu. Napriek všeobecným tvrdeniam o poklese záujmu detí o šport, sa snažíme deti prilákať rôznymi spôsobmi – kvalitnou prácou na ľade, ale aj takýmito akciami. Prvé výsledky už vidíme v podobe zvýšeného počtu malých hokejistov v ostatných sezónach, ako aj množstva prihlášok do nášho klubu, ktoré sme aj v túto sobotu od záujemcov dostali. Radi medzi nami privítame aj ďalšie deti vo veku 5 – 10 rokov, ktoré sa môžu pridať kedykoľvek, v priebehu celej sezóny.“