Novinky - 03.06.2021 19:54

Hokejová Bystrica obnovuje slávu - iskra, hrdosť a rešpekt

redakcia Autor: redakcia | Zdroj: huste.tv/sita

Banskobystrický hokej prežil v rokoch 2014 až 2019 svoje najslávnejšie obdobie, počas ktorého pozbieral šesť zo svojich siedmich historických extraligových medailí. Nasledovala komplikovaná covidová sezóna, počas ktorej sa "barani" bojom o titul výraznejšie nepriblížili, ale do nového ročníka avizujú opäť silnejší a ambicióznejší nástup. Klub totiž predstavil nových majiteľov a nové vedenie, ktoré zaručí, že hokej v meste bude naďalej rozvíjať svoju tradíciu a nenaplnia sa tak čierne scenáre o tom, že by sa mohla ďalšia história tohto tímu písať v Prešove. Novým majoritným vlastníkom je spoločnosť Sophistics Investment, na čele s Tomášom Boľom. Ten doteraz pôsobil ako predseda predstavenstva HC '05.

Pred samotným prejavom doterajší majitelia viedli viaceré diskusie so záujemcami o hokejovú značku, ktorá do veľkej miery definovala najaktuálnejšie obdobie v slovenskom ligovom hokeji. Ohľad bol pritom kladený aj na ďalšiu perspektívu a spečatenie preto prišlo až na konci mája. "Čaká nás nová etapa banskobystrického hokeja. V roku 2005 sme s nadšencami založili na troskách bývalej Iskry nový klub, aby hokej v Banskej Bystrici vôbec mohol pokračovať. Neskôr sa aj za pomoci mesta Banská Bystrica dostavili výsledky, čo si veľmi vážime. Teraz chcem popriať Tomášovi Boľošovi a jeho ľuďom, aby si užili aspoň časť z úspechov, ktoré sme si užili my," poprial Juraj Koval svojmu nástupcovi.

Klub s iskrou, ktorý bude hrdý na svoju tradíciu aj históriu a s rešpektom sa popasuje s úlohou vrátiť sa na hokejový trón. Tak by sa dala zhrnúť novoavizovaná perspektíva. Desiaty celok uplynulého ročníka sa vracia domov, jeho štadión by mal byť kompletne zrekonštruovaný v auguste a nasledovať bude intenzívna práca na ďalšom budovaní tejto značky. Banská Bystrica je trojnásobným majstrom Slovenska a posledné zlato je z roku 2019. Obnoviť tak vieru v ďalšie úspechy nemusí byť ťažkou úlohou a pomôžu aj modernizácie v domovskom stánku, ako moderné LED obrazovky, zlepšené ozvučenie, svetelné šou a množstvo sprievodných marketingových aktivít.