Legenda sa oprela do Mbappého. Ten kritizuje marketing PSG
Paríž Saint-Germain presvedčivo smeruje ku zisku jedenásteho majstrovského titulu vo francúzskej lige a niet pochýb, o ktorom z hráčov sa hovorí najviac. Už keď v lete 2017 smeroval Kylian Mbappé z Monaka do PSG, bola naňho sústredená obrovská pozornosť a mal vystlanú cestu k tomu, aby sa stal top hviezdou vlajkovej lode francúzskeho futbalu. Predĺženie kontraktu do leta 2025 ho vynieslo na absolútny hráčsky piedestál a pomerne často rôzni ľudia z prostredia klubu upozorňujú na to, že to Mbappé nezvláda a je čoraz arogantnejší a namyslenejší. Nepomáhajú tomu ani občasné reklamné výstupy, ktoré "nadradenosť" rýchlonohého strelca zvýrazňujú a nie vždy za to môže.
Teóriu podporil aj bývalý útočník Christophe Dugarry, podľa ktorého by mal mladík skrotiť svoje ego a sústrediť sa na svoju prácu, nie veci vôkol. Majster sveta z roku 1998 aj majster Španielska z barcelonských farieb sa dostal ku slovu potom, ako PSG cez svoje sociálne siete upozornil na možnosť kúpy sezónnych permanentiek. Top postavou propagačného materiálu je samozrejme Mbappé, pričom v pozadí sa ukáže aj brankár Gianluigi Donnarumma. Neymar či Messi slovo nedostali, čo len podporilo špekulácie, podľa ktorých môžu v lete tím opustiť. "Nesúhlasím s týmto zverejneným videom. PSG je skvelý klub a rodina, rozhodne nie je Kylian St. Germain," reagovala 24-ročná hviezda na videovýstup.
?️ Kylian Mbappé au centre de la campagne d’abonnement du @PSG_inside pour la saison 2023/2024.
— PSG COMMUNITY (@psgcommunity_) April 6, 2023
Seuls les Titis, Nuno Mendes, les Ultras et… Jonathan Calderwood figurent sur cette vidéo. ?
Le message a le mérite d’être clair.. pic.twitter.com/Hvsdwuc2AF
Mbappého reakcia bola väčším problémom ako samotné video. Podľa Dugarryho má majster sveta z roku 2018 tendenciu kontrolovať všetko, čo sa okolo neho deje. Marketéri PSG pritom nie sú v práci prvý deň a dobre vedia, prečo video vyskladali tak, ako šlo na verejnosť. Otvorená kritika v klubovom prostredí náladu nezlepšila, beztak bola celkom naštrbená a nie ojedinele sa v týchto minikonfliktoch vyskytuje práve tento futbalista. "Mal priamo osloviť človeka z vedenia klubu, nie sa sťažovať na sociálnych sieťach, čo obletí svet. Je to neohrabané a chýba tomu akákoľvek elegancia. Nemusí okolo seba vytvárať drámu za to, že nedal písomné povolenie na zverejnenie reklamy. Koho zaujímal jeho názor? Marketing, komunikácia, športový riaditeľ, posily. Stará sa do všetkého. Musí s tým prestať a sústrediť sa na loptu," rozohnil sa Christophe Dugarry pre Goal.com. Zároveň poukazuje na zlé výsledkové obdobie Parížanov. Z najaktuálnejších piatich zápasov až trikrát prehrali, vrátane vypadnutia z Champions League.