Basketbal chce byť celospoločenskou témou
Novú marketingovú stratégiu aj vizuálnu identitu predstavil slovenský basketbal a komunikuje ju pod heslom "Mierime vysoko". Chce sa stať dôležitou športovou aj spoločenskou témou u nás a ide o vyústenie deväťmesačného snaženia SBA. Tá vníma nenaplnený potenciál v domácich podmienkach a pripravovanému boomu by malo pomôcť aj hostenie veľkého šampionátu či boj o postup našej reprezentácie v 3x3 formáte na olympijské hry. Samotné heslo sa má týkať všetkých našich reprezentačných výberov, ktorých cieľom má byť pravidelná účasť na majstrovstvách a nastavovanie naozaj vysokých cieľov.
"Chceme, aby sa basketbal stal fenoménom plným emócií a zábavy, ktorý si zaslúži čo najviac divákov a street kredit v uliciach. Meníme vizuálny jazyk, aby bol moderný a príťažlivý pre mladú generáciu," opísal chytanie novej cieľovej skupiny marketingový manažér Vladimír Janček. Pod novými vizuálmi sú podpísaní špičkoví slovenskí dizajnéri Pavol Kyselica a Matej Špánik. Ich snahou bolo navrhnúť značku, ktorá bude fungovať aj mimo basketbalovej bubliny a nebude len športom, ale životným štýlom so širokým presahom. Tomu sú prispôsobené aj nové dresy pre ženy i mužov.